برگزاری برنامه آگاهی¬ دهی از قانون دسترسی به اطلاعات در وزارت دولت در امور شهدا و معلولین

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۸/۱۷ - ۱۲:۳۲
aic

این برنامه با حضور محترم زهرا موسوی کمیشنر کمیسیون دسترسی به اطلاعات و محترم لعل­الدین آریوبی وزیر دولت در امور شهدا و معلولین در این وزارت برگزار گردید.

نخست آقای آریوبی، ضمن خوش آمدید و سپاس گزاری از فعالیت­های کمیسیون دسترسی به اطلاعات، پیرامون ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد اداری. دسترسی به اطلاعات را یکی از ویژگی­های دولت داری خوب و باز خواند و گفت؛ وزارت دولت در امور شهدا و معلولین در همکاری و مشوره با کمیسیون، حق دسترسی به اطلاعات را در این وزارت تأمین خواهد کرد.

aic

در ادامه خانم موسوی، گفت؛ حساب­ دهی، شفافیت و مشارکت از جمله مؤلفه ­های حکومت داری خوب اند؛ ادارات جهت حساب­ دهی و شفافیت باید حق دسترسی به اطلاعات را تأمین نمایند. وی، افزود بدون دسترسی به اطلاعات نمی­­توان در مورد شفافیت و مبارزه با فساد اداری بحث کرد. چون، دسترسی به اطلاعات نخستین گام مبارزه علیه فساد اداری پنداشته می­شود.

در اخیر محترم خلیل جیحون، آمر آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات با توضیح پرزینتیش معلومات مفصل را پیرامون حق و قانون دسترسی به اطلاعات ارایه کرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار