برنامه آموزشی آنلاین از سوی کمیسیون دسترسی به اطلاعات برای آموزگاران دفاتر ساحوی مؤسسه آموزش و تحقیق برای صلح (PTRO) برگزار گردید

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۲/۲۸ - ۱۴:۵۸
aic

برنامه آموزشی آنلاین از سوی کمیسیون دسترسی به اطلاعات در همکای دفتر میجینتا به روز سه شنبه ۲۸ ثور ۱۴۰۰ برای آموزگاران دفاتر ساحوی مؤسسه آموزش و تحقیق برای صلح (PTRO) در ولایات کابل، ننگرهار، هرات، تخار و قندهار برگزار گردید.

در این برنامه محترم خلیل جیحون آمر آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات، در مورد حق دسترسی به اطلاعات صحبت نموده و مفاهیم کلیدی و موادهای قانون دسترسی به اطلاعات، همچنان سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات را توضیح داد. آقای جیحون، روی فهم درست از حق دسترسی به اطلاعات و ترویج فرهنگ دسترسی به اطلاعات در ولایات تأکید ورزید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار