ورکشاپ آموزشی برای خبرنگاران ارشد ۱۰ ولایت

Anonymous (not verified)
Sun, Nov 24 2019 2:28 PM
AIC

مؤسسۀ انترنیوز ورکشاپ یک هفته یی را برای زنان ژورنالیست 10 ولایت در بخش های مختلف رسانه یی تدویر نمود.
در این ورکشاپ موضوعات مرتبط به رسانه ها به سطح عالی آموزش داده شد و در آخرین روز آن عین الدین بهادری رئیس کمیسیون دسترسی به اطلاعات، روی بخش های مختلف قانون دسترسی به اطلاعات صحبت نمود.
عین الدین بهادری تصریح نمود که: قانون دسترسی به اطلاعات که در صدر جدول قوانین در بین 123 کشور جهان قرار گرفته، سهولت های لازم را برای دسترسی مردم و رسانه ها به اطلاعات فراهم ساخته است و این قانون تمام ادارات دولتی و غیر دولتی را که به نحو ی با ادارات دولتی ارتباط مالی، تخنیکی و قانونی دارد، مکلف به ارایه اطلاعات نموده است.
به اشتراک کنندگان این ورکشاپ یک یک جلد قانون دسترسی به اطلاعات، ستراتیژی ملی دسترسی به اطلاعات و بروشور کمیسیون دسترسی به اطلاعات توزیع گردید.
در اخیر ورکشاپ، ضمن استماع نظریات و پیشنهادات اشتراک کنندگان، جوابات مقنع به سوالات اشتراک کنندگان توسط عین الدین بهادری ارایه شد.
قابل ذکر است که مؤسسۀ انترنیوز از سالهای متمادی بدینسو با رسانه های محلی در بخش های مسلکی و تخنیکی همکاری دارد.

Latest news

Wed, Nov 25 2020 12:45 PM
Background image

Position Paper for Geneva Conference (2020)

Afghanistan is the country which – despite decades of war – is still suffering from domestic violence and international terrorism, corruption, influence of extremists groups and poverty. . .

Mon, Sep 14 2020 8:28 AM
Background image

دیدار هیأت رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات با والی ولایت هرات

محترمه نجیبه مرام معاون و محترمه زهرا موسوی عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات با محترم سید عبدالوحید زاهد قتالی والی ولایت هرات، در مورد همکاری های مشترک در زمینه تأمین حق دسترسی به اطلاعات. . .

BACK TO NEWS