ورکشاپ آموزشی برای خبرنگاران ارشد ۱۰ ولایت

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۸/۹/۳ - ۱۴:۲۸
AIC

مؤسسۀ انترنیوز ورکشاپ یک هفته یی را برای زنان ژورنالیست 10 ولایت در بخش های مختلف رسانه یی تدویر نمود.
در این ورکشاپ موضوعات مرتبط به رسانه ها به سطح عالی آموزش داده شد و در آخرین روز آن عین الدین بهادری رئیس کمیسیون دسترسی به اطلاعات، روی بخش های مختلف قانون دسترسی به اطلاعات صحبت نمود.
عین الدین بهادری تصریح نمود که: قانون دسترسی به اطلاعات که در صدر جدول قوانین در بین 123 کشور جهان قرار گرفته، سهولت های لازم را برای دسترسی مردم و رسانه ها به اطلاعات فراهم ساخته است و این قانون تمام ادارات دولتی و غیر دولتی را که به نحو ی با ادارات دولتی ارتباط مالی، تخنیکی و قانونی دارد، مکلف به ارایه اطلاعات نموده است.
به اشتراک کنندگان این ورکشاپ یک یک جلد قانون دسترسی به اطلاعات، ستراتیژی ملی دسترسی به اطلاعات و بروشور کمیسیون دسترسی به اطلاعات توزیع گردید.
در اخیر ورکشاپ، ضمن استماع نظریات و پیشنهادات اشتراک کنندگان، جوابات مقنع به سوالات اشتراک کنندگان توسط عین الدین بهادری ارایه شد.
قابل ذکر است که مؤسسۀ انترنیوز از سالهای متمادی بدینسو با رسانه های محلی در بخش های مسلکی و تخنیکی همکاری دارد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار