یافته‌های ارزیابی پروژ‌ه‌ی امانت دفتر (USAID) از کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۹ - ۱۳:۶
aic

پروژه‌ی امانت (AMANAT)، به سلسه همکاری های خویش با کمیسیون دسترسی به اطلاعات، یافته ها و ارزیابی سازمانی خویش را از کمیسیون دسترسی به اطلاعات در زمینه اجراآت کاری، تشکیلات، تطبیق استراتیژی، ارتباطات و هماهنگی، پلان‌گذاری و گزارش‌دهی و ظرفیت‌های موجود در کمیسیون، به منظور تشخیص مشکلات و دستیابی به راه حل های مناسب، طی یک نشست با اعضای رهبری و آمرین کمیسیون در میان گذاشتند.

این ارزیابی از سوی مشاورین پروژه‌ی امانت به اساس مکانیزم مشخص صورت گرفته و تلاش گردیده، تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در رفع چالش‌های موجود پیشنهادهای واضح و قابل تطبیق ارایۀ نمایند.

رییس و اعضای رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات با ابراز امتنان از تلاش ها و همکاری های همه جانبه مشاورین پروژۀ امانت، تعهد سپردند که با هماهنگی و همکاری دو جانبه در قسمت عملی ساختن توصیه های این ارزیابی به اساس یک پلان جامع، اقدامات عملی برداشته خواهد شد.

قابل یاد آوریست که مشاورین پروژه‌ی امانت براساس یک تفاهم‌نامه بین کمیسیون و این پروژه استخدام شده اند؛ تا کمیسیون را در بخش ارتقای ظرفیت کارمندان، پلان و پالیسی سازی همکاری تخنیکی نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار