پیام تبریکی کمیسیون دسترسی به اطلاعات به آژانس خبری پژواک به مناسبت دریافت جایزه مبارزه با فساد

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۹/۲۲ - ۱۱:۴۳
aic

آژانس خبری پژواک با درنظرداشت فعالیت های تولیدی در راستای مبارزه واقعی دربرابر فساد، از سوی اداره انکشافی ملل متحد، مورد تقدیر قرار گرفت. حمایت از فعالیت های ارزشمند رسانه های کشور در زمینه مبارزه با فساد و فعالیت های موثری رسانه ای موجب تحقق ارزشهای آزادی بیان در بستر یک جامعه کثرت‌گرا گردیده و از سوء مدیریت در مصرف منابع ملی به گونه‌ی چشمگیر جلوگیری می نماید.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، تهیه گزارش های تحقیقی و اطلاع رسانی درست و به‌موقع ‌را در امر مبارزه با فساد و بلند بردن سطح آگاهی شهروندان در جهت مشارکت آگاهانه‌ی مردم در پاسخ گو ساختن ادارات؛ مهم دانسته و از عموم رسانه ها تصویری، صوتی و چاپی کشور، می خواهد تا قانون دسترسی به اطلاعات را اساس و بنیاد کار رسانه ای خویش قرار داده و از یک رویکرد قانونی که متضمین دسترسی سامان مند شهروندان به اطلاعات، در جامعه است حمایت پایدار نمایند.

این کمیسیون، متعهد به کار مشترک با تمام نهاد های مدنی و رسانه ای در جهت ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات بوده که بتوانند از همین طریق رسالت خویش را در خصوص کاهش فساد و شکل گیری حکومت پاسخگو و حسابده انجام بدهد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار