پیام امتنانیه کمیسیون دسترسی به اطلاعات از اقدام معینیت شاروالی های اداره مستقل ارگانهای محلی

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۵ - ۱۳:۳۵
aic

 

تطبیق قانون و تأمین حق دسترسی به اطلاعات مستلزم سعی و تلاش همه جانبه ای تمام نهاد های حکومتی، مدنی و رسانه ای در جامعه است. آخیرا معینیت شاروالی های اداره مستقل ارگانهای محلی با صدور مکتوبی به تمام نهاد های مربوط هدایت داده اند، تا در تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات و زمینه سازی شرایط بهتر دسترسی شهروندان به اطلاعات به هدف افزایش اعتماد و حسابدهی میان مردم و شاروالی ها، فراهم نمودن عرضه خدمات با کیفیت، کاهش فقر، تقویت اقتصاد پایدار  و انکشاف صنعت اقدامات عملی را در قالب معیار های حقوقی بردارند.

aic

اقدام معینیت شاروالی های اداره مستقل ارگانهای محلی نماد از حکومتداری خوب ، تعهد و باورمندی رهبری این اداره  در راستای تحقق حق دسترسی به اطلاعات بوده و می تواند امیدواری های بیشتری را در ایجاد شفافیت و افزایش سطح پاسخگویی نهاد ه-ای دولتی به ار مغان آورد.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، از اقدمام، سعی و تلاش رهبری و کارمندان این اداره در زمینه تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات اظهار سپاس و امتنان نموده و از سایر نهاد های دولتی می خواهد اقدامات مشابهی را به منظور تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات در نهاد های خویش اتخاذ نموده و اطلاعات را بشکل پیشگیران و هم بر اساس تقاضای اطلاعات در اختیار شهروندان قرار داده و در شکل گیری حکومت پاسخگو مبتنی بر نظارت مردمی همکاری نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار