پروسه رقابت آزاد برای بست های مشاوریت نظارت و ارزیابی و مشاوریت آگاهی عامه و رسانه یی کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۷ - ۵:۱۷
aic

امتحان بست مشاوریت نظارت و ارزیابی با حضورداشت محترم عین الدین بهادری رئیس، محترمه نجیبه مرام معاون، محترمه زهرا موسوی کمیشنر و محترم عصمت الله حیدری رییس دارالانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات و محترم اعزازالله عرفان نماینده نهاد دیدبان شفافیت منحیث ناظر، به روز دو شنبه برگزار گردید. متعاقباً، امتحان بست مشاوریت آگاهی عامه و رسانه یی با حضور داشت عین الدین بهادری رئیس، محترمه زهرا موسوی کمیشنر و محترم عصمت الله حیدری رییس دارالانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات، به روز سه شنبه دایر شد.

شفافیت و پاسخگویی از اصول اساسی حکومت داری خوب و استخدام کارکنان خدمات ملکی، جهت گزینش افراد شایسته و کارا به شمار می رود. کمیسیون دسترسی به اطلاعات متعهد است تا در روند استخدام کارکنان خویش از اصل شفافیت کار گرفته و در ایجاد حکومت داری خوب نقش خویش را ایفا نماید. به همین منظور این امتحان در دو مرحله به شکل تحریری و تقریری که سوالات آن یک ساعت قبل از برگزاری امتحان در یک روز کاری اخذ گردیده و نتیجه آن اعلان گردید.

aic

قابل ذکر است که در بست مشاوریت نظارت و ارزیابی به تعداد ۷ تن شارلیست گردیده بود؛ که از این میان، ۵ تن آنان در امتحان اشتراک نمودند، در نتیجه هدف خان یک تن از کاندیدان واجد شرایط کامیاب اعلان گردید. علاوه بر آن، در بست مشاوریت آگاهی عامه و رسانه یی، ۲۸ نفر شارت لیست و از میان آنها ۲۲ نفر به امتحان تحریری اشتراک کردند؛ که ۷ نفر آنان در پروسه مصاحبه را یافته و در نتیجه از این میان آقای احسان الله باتور کامیاب اعلان گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار