هشتم مارچ، روز جهانی همبستگی زنان مبارک

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۸:۵۴
aic

رهبری و کارمندان کمیسیون دسترسی به اطلاعات هشتم مارچ، روز جهانی همبستگی زنان را به همه زنان شجاع کشور تبریک عرض می دارد.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات بر این باور است که زنان به عنوان اعضای جامعه دارای حقوق و امتیازات برابر اند، که سال‌ها جهت دستیابی به حقوق خویش مبارزه کردند. روز همبستگی جهانی زنان، یادآور مبارزات حق طلبانه ای زنان در روز های دشوار و حساس زندگی آنان در طول تاریخ است. زنان افغان، همچنان در طول تاریخ کشور بیش از همه از این وضعیت نامطلوب آسیب جدی دیده؛ لازم است نگرش زن ستیزی، که هم در متون مقدس اسلامی حرام آمده و هم در قوانین افغانستان منع گردیده است، از طریق اقدامات عملی و فرهنگ سازی مؤثر تغییر یابد.

کمیسیون انتظار دارد، دولت افغانستان و نهاد های ملی و بین المللی در عرصه‌ی تأمین حقوق بشری، تلاش نمایند تا حقوق اساسی و شهروندی زنان تأمین و ارزش های انسانی آنان مدنظر گرفته شود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار