نشست مشورتی با نهاد های مدنی به منظور توسعه و اصلاح سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۵ - ۹:۴۳
aic

آمریت رسیدگی به شکایات و آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به سلسله نشست های مشورتی خویش، با حضور داشت محترمه زهرا موسوی کمیشنر کمیسیون دسترسی به اطلاعات، امروز با نهاد های مدنی، در زمینه توسعه، اصلاح و انکشاف سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست محترمه زهرا موسوی، روی نقش نهادهای مدنی در امر ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، صحبت نموده و ضمن تأکید روی همکاری های جامعه مدنی در راستای تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات، نقش آنان را جهت توسعه و اصلاح روش های اطلاع رسانی و تقاضای اطلاعات، به منظور تأمین حق دسترسی به اطلاعات با اهمیت خواند. وی استفاده از حق دسترسی به اطلاعات را در تجزیه و تحلیل درست اطلاعات مؤثر توصیف نمود و خواستار ارایۀ مشوره های لازم در زمینه اصلاح و توسعه سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات گردید.

در ادامه محترم نجیب الله حقیار کارشناس‌وب سایت کمیسیون، سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات را برای اشتراک کنندگان توضیح داد.

سپس اشتراک کنندگان از نهادهای مدنی مختلف، نظریات و پیشنهاد های اصلاحی خویش را به صورت شفاهی و کتبی ارایۀ نمودنده و قرار است بعد از تحلیل و ارزیابی این نظریات در سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات، اصلاحات به میان آمده و توسعه یابد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار