نشست مشورتی با مسؤولین مراجع اطلاع رسانی ادارات به منظور انکشاف و توسعه سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۸ - ۱۵:۴۱
aic

آمریت محترم شکایت کمیسیون دسترسی به اطلاعات نشست مشورتی را به منظور انکشاف و توسعه سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات برگزار نمود، که در آن مسؤولین مراجع اطلاع رسانی برخی ادارات اشتراک ورزیدند.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، تلاش می نماید از طریق تدویر جلسات و هماهنگی‌ها با مسؤولین مراجع اطلاع رسانی ادارات، نظریات و پیشنهادات آنان را در جهت بهبود وضعیت خدمات اطلاع رسانی اخذ کرده و روند اطلاع رسانی را از جانب ادارات و تقاضای اطلاعات را از سوی شهروندان، تسهیل نماید.

در این نشست نخست محترمه زهرا موسوی عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات از اشتراک مسؤولین مراجع اطلاع رسانی ادارات استقبال نمود و فعالیت‌ها، نظریات و پیشنهادات آنان را جهت بهبود وضعیت کلی دسترسی به اطلاعات در ادارات با اهمیت خواند. خانم موسوی، روی همکاری ها و نشست های دومدار بین کمیسیون و مسؤولین اطلاع رسانی تأکید ورزید.

سپس محترم ولی الله مصباح، مشاور تخنیکی کمیسیون، سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات را توضیح داد و خواستار نظریات و پیشنهادات اصلاحی اشتراک کنندگان، در مورد سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات گردید.

در ادامه هریک از مسؤولین مراجع اطلاع رسانی ادارات نظریات و پیشنهادات خویش را در جهت بهبود سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات، به صورت کتبی و شفاهی، ارایۀ نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار