سپاس نامه!

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۵ - ۵:۸
aic

همکاری شهروندان در نهادینه سازی حق دسترسی به اطلاعات، یک امر ضروری و حتمی است. بدون تشریک مساعی مردم، شکل گیری حکومت مردم سالار ممکن نیست. محترم محمد شریف مسرور، نویسنده معروف کشور در مورد حق دسترسی به اطلاعات، ویدیو کوتاه را به هدف بلند بردن سطح آگاهی مردم، تهیه و آن را در شکبه های اجتماعی به نشر رسانده است.

رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات، از ابتکار آقای محمد شریف مسرور، سپاگزاری نموده اقدام وی، را یک گام مهم و اساسی در نهادینه سازی فرهنگ حق دسترسی به اطلاعات میداند. این فعالیت نیک آقای مسرور، سبب انگیزه و تشویق سایر شهروندان خواهد شد، تا در راستای نهادینه سازی فرهنگ حق دسترسی به اطلاعات سهم بیگیرند.

رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات، از تمام شهروندان خواهان همکاری در راستای نهادینه سازی فرهنگ حق دسترسی به اطلاعات است.

برای معلومات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نماید.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218118126249707&id=1384454113&sfnsn=mo

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار