روز خبرنگار مبارک!

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۶
aic

هیئت رهبری و کارمندان کمیسیون دسترسی به اطلاعات، روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران، که در خطرناک ترین حالات به مردم اطلاع رسانی می­کنند تبریک و تهنیت عرض می­نمایند.

خبرنگاری مسلک مقدس و خطیر است؛ که خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیت­های جامعه می­پردازند. خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت نقش حیاتی و سازنده­ا­ی در سازمان دهی جامعه دارند.

بدون خبرنگاران اطلاع رسانی به شکل درست در جامعه تحقق پیدا نخواهد کرد، این خبرنگاران اند که واقعیت­های جامعه را با استفاده از دانش و تخصص­های حرفه­ای خبرنگاری اطلاع رسانی کرده و مردم را از واقعیت­ها و رخ­دادها آگاه می­سازند.

دسترسی به اطلاعات مواد خام و مقدمه کار رسانه­ای است. از آنجایی که خبرنگاران با مشکلات دسترسی به اطلاعات در جامعه مواجه اند. کمیسیون دسترسی به اطلاعات با خبرنگاران اطمینان میدهد که از تمام صلاحیت­های قانون خویش جهت تأمین حق دسترسی به اطلاعات استفاده کرده و موانع دسترسی به اطلاعات را با همکاری هم از سر راه بردارند.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، یک­بار دیگر روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه­ها مبارک گفته و از خداوند متعال موفقیت­های مزید شان را خواهان است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار