دیدار رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات با مقام محترم معاونیت دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲ - ۱۴:۱۷
aic

محترم عین‌الدین بهادری رییس، محترم زهرا موسوی کمیشنر و محترم عصمت‌الله حیدری رییس دارالانشای کمیسیون دسترسی به اطلاعات با جلالت‌مآب محترم دکتور محمدسرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان دیدار نمودند.

در نخست آقای بهادری، راجع به فعالیت‌ها، کارکرد‌ها و دست آوردهای کمیسیون به جلالتمآب معاون دوم رییس جمهوری، توضیح داد. در ضمن رییس کمیسیون، خواهان همکاری های بیشتر معاونیت دوم ریاست جمهوری، در تطبیق برنامه‌ها و پلان کمیسیون دسترسی به اطلاعات جهت ترویج، تقویت و تأمین حق دسترسی به اطلاعات در کشور شد.

aic

هم‌چنان جلالتمآب معاون صاحب دوم ریاست جمهوری، از پروسه پیشرفت کاری کمیسیون ابراز خرسندی نموده، فعالیت و دست آوردهای کمیسیون دسترسی به اطلاعات را در جهت تأمین حق دسترسی به اطلاعات قابل تمجید و تقدیر دانست. معاون دوم رییس جمهوری، هکاری تمام ادارات دولتی را در جهت ترویج و تقویت فرهنگ دسترس به اطلاعات، در کشور یک امر حتمی ولازمی دانسته و به رهبری کمیسیون، اطمینان داد که برای تطبیق برنامه‌ها و پلان کمیسیون دسترسی به اطلاعات از هیچ نوع همکاری دریغ نخواهد کرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار