دیدار با وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در خصوص تامین حق دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۵ - ۵:۷
Aic emigration ministry

مؤرخ : دو شنبه ۷ اسد ۱۳۹۸
محترم عین الدین بهادری رئیس و محترمه زهرا موسوی عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات با محترم سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان درباره ایجاد مراجع مسئول اطلاع رسانی در مرکز و نمایندگی های ولایتی این وزارت ، تقویت و تجهیز دفتر مراجع مسئول اطلاع رسانی و برنامه های آگاهی دهی؛ جهت تأمین حق دسترسی مردم به اطلاعات دیدار نمودند.
در نخست محترم عین الدین بهادری رئیس کمیسیون دسترسی به اطلاعات ضمن معرفی مختصر کمیسیون دسترسی به اطلاعات اظهار داشت؛ ایجاد مراجع مسئول اطلاع رسانی در مرکز و نمایندگی های ولایتی این وزارت و معرفی آنها به مردم با تمام مشخصات ذکر شده در قانون دسترسی به اطلاعات، تقویت و تفویض صلاحیت برای مسئول اطلاع رسانی جهت شریک ساختن معلومات، فراهم سازی تجهیزات و امکانات لازم برای دفتر مسئول اطلاع رسانی جهت تأمین حق دسترسی مردم به اطلاعات از اجراآت و کارکردهای ادارات یک ضروت بنیادی و اساسی می باشد.
وی، افزود که ما برای داشتن ارتباط با مردم و آگاه ساختن آنان از قانون دسترسی به اطلاعات برنامه های عملیاتی و مؤثر روی دست داریم که در ۲۰ ولایت و نواحی شهر کابل در مدت یک سال تطبیق می نماییم.
در ادامه سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان اظهار داشت؛ در زمینه ایجاد بست برای مسئولین اطلاع رسانی با وزارت مالیه و کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی هماهنگی صورت گیرد و در این زمینه تعهد داریم که تلاش نماییم؛ همچنان تجهیزات و امکانات لازم برای دفتر مسئول اطلاع رسانی آماده نموده ایم در صورتی لزوم امکانات دیگر نیز فراهم میگردد. وی، همچنان افزود که در در برنامه های آگاهی دهی آماده هرنوع همکاری بوده و در زمینه حق دسترسی مردم به اطلاعات متعهد است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار