دیداراعضای کمیسیون دسترسی به اطلاعات با رئیس کرکت بورد افغانستان

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۴ - ۱۱:۵۷
Aic meeting cricket

اعضای محترم کمیسیون دسترسی به اطلاعات با محترم عزیزالله فضلی رئیس کرکت بورد افغانستان دیدار و پیرامون اطلاع رسانی، شفافیت و حسابدهی صحبت نمودند.
در نخست، حمدالله ارباب عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات روی ضرورت تعیین مسئول اطلاع رسانی و اهمیت حسابدهی به مردم توضیحات لازم را ارائه نمود. وی افزود که هر اداره بر اساس قانون دسترسی به اطلاعات مکلف است که گزارش فعالیت های خویش را با مردم شریک ساخته و در جهت شفافیت و حسابدهی کار نماید.
عزیزالله فضلی وعده سپرد که مسئول اطلاع رسانی اداره کرکت بورد را معرفی نموده و تمام معلومات راجع به این اداره را به اطلاع مردم برساند. به عقیده وی چگونگی تعیین بازیگران تیم ملی، چگونگی مصرف بودجه که از طرف حکومت و ICC تخصیص داده می شود و معلومات قبلی درباره مسابقات با دیگر کشورها که ارتباط بین کشور ها را در زمینه خراب می کند از جمله موارد محرم می باشد.
با توجه به اختلاف نظر اعضای کمیسیون دسترسی به اطلاعات در مورد محرم بودن موارد یاد شده در نتیجه فیصله گردید که درباره اثبات محرمیت یا غیر محرمیت سه مورد فوق الذکر، مسؤلین حقوقی کرکت بورد دلایل خودرا با کمیسیون شریک سازند و کمیسیون فیصله نهایی خودرا با توجه به دلایل ارایه شده اعلام می نماید. منبعد مردم میتواند با اطمینان خاطر هر نوع معلومات را از این اداره تقاضا نموده و به آن دسترسی داشته باشد

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار