دومین نشست دوره ای ایتلاف اصلاح گران

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۵ - ۱۰:۶
Aic

مؤرخ: پنجشنبه ۲۸ سنبله ۱۳۹۸
دومین نشست ایتلاف اصلاحات مبارزه با فساد اداری در کمیسیون دسترسی به اطلاعات، با حضور داشت رییس و اعضای کمیسیون و اشتراک نمایندگان برخی ادارات برگزار گردید.
در این نشست، محترم عین الدین بهادری رییس کمیسیون دسترسی به اطلاعات اظهار داشت که؛ بدون دسترسی به اطلاعات مبارزه با فساد اداری و حکومتداری خوب امکان پذیر نمی باشد و باید اطلاعات به شکل نظام مند در اختیار مردم و متقاضیان اطلاعات قرار گیرد.
وی افزود که؛ گام عملی حکومت برای مبارزه با فساد ایجاد نهادهای مختلف به شمول کمیسیون دسترسی به اطلاعات می باشد همچنان ایجاد بازرس ویژه ، تلاش ها برای ایجاد کمیسیون مبارزه علیه فساد اداری در راستای حکومتداری خوب اقدامات موثر و مفیدی ان می باشد، بنابر این برای بهبودی کار مبارزه با فساد اداری باید هماهنگی و ارتباطات مؤثر بین نهاد های مختلف بوجود آید؛ همچنان دیدگاه و اهداف این مجمع ( نهادهای مرتبط مبارزه با فساد) باید واضح و قابل تطبیق باشد.
در ادامه اشتراک کنندگان این نشست روی مکانیزم کاری این ایتلاف صحبت نموده و تأکید کردند که باید ساختار منظم کاری و طرزالعمل واضح در زمینه باید تدوین گردد. از سوی دیگر اشتراک کنندگان همکاری و هماهنگی میان نهاد های مختلف را یک ضرورت دانسته و ادامه جلسات و هماهنگی را مفید عنوان کردند. در این جلسه تصمیم اتخاذ گردید که تا جلسه ای بعدی در ماه اکتوبر سال روان، طرزالعمل تدوین و مکانیزم کاری مشخص گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار