جلسه هیئت رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات، با رییس پلان و پالیسی و زارت اطلاعات و فرهنگ

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۲ - ۱۳:۴۶
aic

این جلسه با حضوز داشت محترم حمدالله ارباب منشی و کمیشنر، محترم عصمتالله حیدری رییس دارالانشاء و محترم عبدالخلیل جیحون آمر آگاهیعامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات با محترم عبدالمقیم افغان، رییس پلان و پالیسی وزارت اطلاعات وفرهنگ، در دفتر کمیسیون صورت گرفت.

در نخست آقای ارباب، در مورد حق دسترسی به اطلاعات، ایجاد کمیسیون و فعالیت های کمیسیون معلومات مفصلی ارایه نمود. وی، دسترسی به اطلاعات را یکی از حقوق بشری خواند؛ و خواهان همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، در نهادینه سازی فرهنگ حق دسترسی به اطلاعات شد.

همچان آقای افغان، از همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، با کمیسیون اطمینان داد. وی، گفت قرار است؛ وزارت اطلاعات و فرهنگ، نمایشگاه عکس و مسابقه ای را با همکاری سازمان منطقه جنوب آسیا (SARC) به زودی برگزار نماید. آقای افغان، تعهد سپرد که در این نمایشگاه برای کمیسیون دسترسی به اطلاعات غرفه را در نظر خواهند گرفت؛ تا کمیسیون فعالیت های خویش را به نمایش بگذارد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار