جلسه رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات با رییس مؤسسه حمیده برمکی

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۶/۴ - ۹:۱۰
aic

این جلسه با حضور داشت محترم عین الدین بهادری رییس، محترمه زهرا موسوی عضو، محترم عصمت الله حیدری رییس دارلانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات و محترم سید حمیدضیا، فعال جامعه مدنی و رییس مؤسسه حمیده برمکی تدویر یافت.

نخست محترم عین الدین بهادری، در مورد ایجاد کمیسیون، فعالیت ها، قانون و وضعیت دسترسی به اطلاعات صحبت نموده و از پیشنهاد همکاری مسئولین مؤسسه حمیده برمکی در زمینه تدویر برنامه های آگاهی دهی از قانون دسترسی به اطلاعات در سطح کابل و ولایات استقبال نمود.

آقای بهادری، از تهیه مواد آموزشی، پریزینتیشن در مورد حق و قانون دسترسی به اطلاعات و سایر مواد تبلیغاتی دسترسی به اطلاعات؛ فراهم نمودن شرایط آموزشی برای آموزگاران مؤسسه مذکور از سوی بخش های مسلکی کمیسیون اطمینان داد.

در ادامه محترم سید حمید ضیا، معلومات مختصر از کار و فعالیت های خویش با سایر نهاد های دولتی در راستای برنامه های آگاهی دهی ارایۀ کرده و از برگزاری برنامه های آموزشی در زمینه حق و قانون دسترسی به اطلاعات در ۳۴ ولایت برای اعضای شورای ولایتی، جامعه مدنی، فعالان امور زن، جوانان و فعالان حقوق بشر صحبت نمود.

در اخیر طرفین به امضاء تفاهمنامه مشترک به هدف پیشبرد فعالیت های خویش توافق نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار