تشریح سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات در مجلس هماهنگی شبکه زنان افغان

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۹:۲۳
aic

کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور شناسایی سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات سلسله برنامه های اختصاصی را روی دست گرفته تا سطح آگاهی از این سیستم بلند رفته و درنهایت تعداد زیاد از افراد بتوانند از طریق این سیستم به راحتی، اطلاعات دریافت نمایند.

به همین منظور سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات در مجلس هماهنگی شبکه زنان افغان به صورت مفصل، به اشتراک کنندگان به صورت آنلاین تشریح گردید.

ابتدا ولی الله مصباح مشاور تخنیکی کمیسیون دسترسی به اطلاعات تمام بخش های سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات را به صورت آنلاین توضیح نموده و کار عملی روی چگونگی تقاضا و ارایۀ اطلاعات صورت گرفت.

در اخیر ضمن پاسخ به سولات اشتراک کنندگان، نظریات و پیشنهادات آنان استماع گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار