تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در اداره ملی تنظیم امور آب

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۹:۴۱
کمیسیون دسترسی به اطلاعات

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، به هدف تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات و تقویت فرهنگ اطلاع رسانی بر مبنای معیار های حقوقی، برنامه آگاهی دهی را با حضور محترم نجیبه مرام معاون کمیسیون دسترسی به اطلاعات و محترم احمد ویس بصیری معاون تخنیکی اداره ملی تنظیم امور آب برگزار نمود.

در این برنامه خانم مرام، بر همکاری تمام بخش های مربوط با مراجع مسؤول اطلاع رسانی تأکید کرده گفت؛ تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات سبب پاسخ¬گویی دولت به ملت می¬شود. وی، اطلاعات موجود در ادارات دولتی را امانت مردم خوانده و تصریح کرد؛ که مردم حق دارند هر وقتی که خواسته باشند به امانت خویش دسترسی داشته باشند.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات

سپس آقای بصیری، ضمن خوش آمدید گفت؛ ما از تمام فعالیت و کارکرد های خویش به مردم پاسخ¬گو هستیم و اداره ملی تنظیم امور آب متعهد به ارایه اطلاعات و پاسخگو بودن به مردم در پرتوی قانون دسترسی به اطلاعات است.

در پایان محترم جعفر ایشانی، کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات، با ارایه پریزینتیشن در مورد اهمیت حق دسترسی به اطلاعات، اهداف قانون دسترسی به اطلاعات، طرز دسترسی به اطلاعات، حمایت اشخاص، میعاد ارایه اطلاعات، روش ارایه اطلاعات، مسؤولین اطلاع رسانی، وظایف مسؤول اطلاع رسانی در ادارات، مکلفیت ادارات در نشر پیشگیرانه اطلاعات، ممنوعیت دسترسی به اطلاعات، شکایت و طرز رسیدگی به آن نزد کمیسیون، تخلفات، مؤیدات تأدیبی و مصونیت اشخاص معلومات مفصل بر اساس قانون ارایه نمود

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار