باز دید رهبری ونمایند گان ولایتی نی یا حمایت کننده ی رسانه های آزاد افغانستان از کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۷ - ۹:۴۲
aic

شنبه ۵ دلو ۱۳۹۸

این دیدار با حضور داشت محترم عین الدین بهادری رییس، محترمه نجیبه مرام معاون و محترمه زهرا موسوی عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات و محترم عبد المجیب خلوتگر، مسؤول دفتری نی و هیئت همراه شان به هدف از بازدید دفاتر و پیشرفت کاری کمیسیون صورت گرفت.

در ابتدا محترم عبدالمجیب خلوتگر، به معرفی هیئت همرای شان پرداخته و هدف دیدارشان را از دفاتر کمیسیون دسترسی به اطلاعات، معرفی با کارمندان و بازدید از پیشرفت اجراآت و فعالیت های کمیسیون عنوان نمود.

در این دیدار آقای خلوتگر، سوالاتی را پیرامون پیشرفت کاری کمیسیون در طول یک سال مطرح نمود.

در ادامه آقای بهادری، روی موضوعات چون: پیشرفت های کاری در عرصه های مختلف به شمول کار روی سیستم سازی، منابع بشری و برنامه های آگاهی دهی و رسیدگی به شکایات به صورت عمومی صحبت نمود. سپس بخشهای مربوطه، مشخصا در مورد اجراآت خویش معلومات ارایۀ نمودند.

دراین دیدرا در کنار معرفی با کار کرد های یک ساله ی کمیسیون دسترسی به اطلاعات روی موضوعات مهم حق دسترسی به اطلاعات از جمله تقویت مراجع مسول اطلاع رسانی، مشکلات خبرنگاران حین مصاحبه و مراجعه به ادارات حکومتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت که ادامه صحبت ها در این باره به جلسات بعدی مأکول گردید.

در اخیر مسؤول دفتر نی از دفاتر کاری کمیسیون نیز دیدن نمود.  

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار