امضاء تفاهمنامه ی همکاری میان کمیسیون دسترسی به اطلاعات و مؤسسه حمیده برمکی برای حاکمیت قانون

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۹/۷/۲۴ - ۱۲:۱۷
aic

این تفاهمنامه با حضورداشت محترم عین الدین بهادری رییس و محترمه زهرا موسوی عضو کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید حمید ضیاء رییس اجرائیه مؤسسه حمیده برمکی برای حاکمیت قانون، به هدف همکاری ها در زمینه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در دفتر کمیسیون دسترسی به اطلاعات به امضاء رسید.

مؤسسه حمیده برمکی برای حاکمیت قانون، یکی از نهاد های فعال در جهت تحکیم حاکمیت قانون در کشور می باشد. این نهاد توانسته است تا در همکاری با ساختار های دولتی، نهاد های جامعه مدنی و مؤسسات اکادمیک داخلی و خارجی، برنامه های را در ترویج ارزش های قانونمداری در افغانستان راه اندازی نماید. از اینرو کمیسیون دسترسی به اطلاعات در جهت ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات و افزایش سطح آگاهی شهروندان از حق و قانون دسترسی به اطلاعات برای تأمین این حق، تفاهم نامه ای را با این نهاد به امضاء رساند تا بتواند دسترسی شهروندان به اطلاعات موجود در ادارات دولتی را در چاچوب قانون تسهیل نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار