اخذ امتحان بست ریاست دارالانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۹:۴۰
aic

دوشنبه ۲۸ دلو ۱۳۹۸

امتحان بست ریاست دارالانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات، که قبلاَ به اعلان سپرده شده بود  با حضور داشت رییس و اعضای محترم کمیسیون و با نظارت نماینده دیدبان شفافیت افغانستان برگزار گردید. قابل یادآوریست که  کمیسیون، از دو نهاد، دیدبان شفافیت افغانستان و فدراسیون ژورنالیستان افغانستان تقاضا نموده بود تا از جریان اخذ امتحان نظارت نمایند که آقای عرفان ارزاز از دیدبان شفافیت حضور پیدا کرده و آقای پویا که از سوی فدراسیون ژورنالیستان تعیین گردیده بود حضور نیافت.

aic

از میان تمام متقاضیان ۱۲ تن بر اساس معیار ها واجد شرایط اشتراک در این آزمون شناخته شدند. از جمله یک تن آن بنابر دلایلی نتوانست در این پروسه حضوریابد،  و یک تن آن نیز از اشتراک در امتحان انصراف داد. در نتیجه ۱۰ تن دریک روند شفاف به رقابت پرداختند که از میان ۱۰ تن سه تن از واجدین شرایط از سوی کمیسیون کامیاب اعلان گردیدند. کمیسیون سه تن را جهت

aic

منظوری عنوانی مقام عالی ریاست جمهوری پیشنهاد می نماید. به اساس حکم قانون دسترسی به اطلاعات، جلالتمآب محترم محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان از میان سه نفر یک تن آنرا به عنوان رییس دارالانشاء کمیسیون دسترسی به اطلاعات طی حکم منظور می فرمایند.

قابل ذکر است به منظور تأمین شفافیت، پروسه ی امتحان تحریری و مصاحبه آن درجریان یک روز کاری اخذ گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار