اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

Anonymous (not verified)
aic

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، کمیسیون دسترسی به اطلاعات در نظر دارد، قرارداد تهیه و خریداری مقدار 15564 لیتر تیل دیزل، مقدار 27000 لیتر تیل پطرول، 14 قلم روغنیات و فلتر باب مورد ضرورت این کمیسیون در سال مالی 1400 را با شرکت خدمات لوژستیکی ستاره مطمین دارنده جواز شماره 46877  آدرس شرکت: خوشحال خان ناحیه 5 –کابل–افغانستان به قیمت 2947724 دو میلیون نه صد و چهل و هفت هزار و هفت صد و بیست چهار افغانی اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هر گونه اعتراض در زمینه داشته باشند، میتوانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست دارالانشاءکمیسیون دسترسی به اطلاعات وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۸ - ۱۶:۱۳
Background image

اطلاعیه نظر خواهی در خصوص انکشاف و توسعه سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات

کمیسیون دسترسی به اطلاعات پرسشنامه ای را ذریعه فورم مشخص، ترتیب نموده است که بر اساس آن شما می توانید در جهت اصلاح و انکشاف سیستم آنلاین دسترسی به اطلاعات، ابراز نظر نمایید.

بناء از . . .

چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرار داد مواد چاپی و تبلیغاتی

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، کمیسیون دسترسی به اطلاعات در نظر دارد، قرارداد تهیه ده قلم مواد چاپی و تبلیغاتی مورد ضرورت این . . .

پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، کمیسیون دسترسی به اطلاعات در نظر دارد، قرارداد تهیه و خریداری مقدار 15564 لیتر تیل دیزل، مقدار . . .

بازگشت به اطلاعیه ها