گزارش جلسه نوبتی کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۲/۲۳ - ۲:۴۸
aic

جلسه نوبتی کمیسیون دسترسی به اطلاعات به تاریخ 23 ثور 1399 با اشتراک کمیشنران، رئیس دارالانشاء و مشاورین دایر گردید. در این جلسه علاوه بر بحث روی موارد متعدد، از جمله موارد کلیدی آتی صحبت به عمل آمده و تصامیم لازم اتخاذ گردید:

1.      ریاست دارالانشاء از چگونگی تطبیق فیصله‌های جلسه قبلی کمیسیون گزارش داده و از اقدامات پیگیرانه برای طی مراحل بعدی اطمینان داد. علاوه بر آن، او گزارش کاری عمومی ریاست دارالانشاء را نیز ارایه کرد.

2.      کمیشنران کمیسیون، چگونگی تطبیق فیصله‌های آن کمیسیون را در قبال دسترسی اشخاص به اطلاعات را بررسی و مؤییدات تأدیبی لازم را برای نهادهای متخطی، تصویب کردند.

3.      موضوع تشکیل «شورای مشورتی دسترسی به اطلاعات» توسط اعضای جلسه مورد بحث قرار گرفته، در اصل تصویب و روی ترکیب و جزییات آن بعداً کار خواهد شد.

4.      کمیشنران هدایت دادند که تدوین طرزالعمل رسیدگی به شکایات و طرزالعمل تطبیق فیصله‌های کمیسیون در اولویت کاری کمیته تدوین طرزالعمل‌ها قرار گرفته و به کمیشنران گزارش داده شود.

جلسه با دعاییه خیر و آرزوی مؤفقیت به پایان رسید

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار