دیدار رئیس مرکز رسانه های حکومت از کمیسیون دسترسی به اطلاعات

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۸ - ۷:۵۱
aic

محترم لطیف محمود، رییس مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت در دیداری با رییس و اعضای رهبری کمیسیون دسترسی به اطلاعات، روی همکاری های دو جانبه به منظور تطبیق بهتر قانون دسترسی به اطلاعات و تسریع روند اطلاع رسانی در کشور صحبت نمود.
نخست محترم عین الدین بهادری، رییس کمیسیون دسترسی به اطلاعات روی روند اطلاع رسانی در ادارات و نیز کار روی بهبود سازی وضعیت دسترسی به اطلاعات از جانب کمیسیون صحبت نموده و افزود: "اطلاع رسانی دقیق و مؤثق از جانب حکومت برای مردم می تواند اعتماد مردم را نسبت به فعالیت های حکومت و نیز مشارکت فعال آنان را در حکومت داری خوب افزایش دهد". ازینرو باید گام های عملی برای اطلاع رسانی درست و سریع برداشته شود.
سپس محترمه نجیبه مرام، معاون کمیسیون دسترسی به اطلاعات، ضمن تقدیر از کارکرد مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت گفت: این نهاد با ارائه اطلاعات درست اعتماد مردم و نهادهای داخلی و خارجی را بالای حکومت تقویت نموده و همیشه در عرصه اطلاع رسانی پیش گام باشد. وی، علاوه نمود که مردم باید تصویر درست از این نهاد به عنوان منبع اطلاع رسانی حکومت داشته باشند. خانم مرام، تأکید نمود که این نهاد در عرصه اطلاع رسانی جهت تقویت حکومت داری خوب؛ روابط مؤثر با نهاد های ذیدخل ملی و بین المللی داشته باشد.
در ادامه حمدالله ارباب، منشی و عضو کمیسیون، نیز روی روابط کاری و همکاری های همه جانبه در امور کاری میان کمیسیون و مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت تأکید ورزیده و گفت: "باید از تطبیق بهتر قانون و تأمین حق دسترسی به اطلاعات، به مردم اطمینان داده شود".
در نهایت محترم لطیف محمود، روی همکاری های دو جانبه تاکید نموده و گفت: "اطلاع رسانی دقیق و سریع در ادارات باید به فرهنگ حکومت داری مبدل گردد". وی، دسترسی به اطلاعات را از اساسی ترین مؤلفه های حکومت داری خوب یاد نموده و تعهد سپرد که در تطبیق بهتر قانون دسترسی به اطلاعات با کمیسیون همکار باشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار