دیدار با سرپرست وزارت معادن و پطرولیم

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۴ - ۱۵:۴۱
Aic Momp

مورخ: سه شنبه ۱۱ سرطان ۱۳۹۸
عین الدین بهادری رئیس کمیسیون دسترس به اطلاعات با نرگس نهان سر پرست وزارت معادن و پطرولیم در دفتر کار وی ملاقات نمود.
در این ملاقات هر دو طرف روی مسایل مرتبط دسترسی به اطلاعات، ایجاد سهولت در این زمینه، ارایۀ به موقع اطلاعات به متقاضیان، تجهیز، تمویل و تقویۀ مرجع مسئوول اطلاع رسانی در وزارت معادن و پطرولیم، صحبت های همه جانبه صورت گرفت.
عین الدین بهادری اظهار داشت که: کمیسیون دسترسی به اطلاعات که به اساس قانون فعلی به عنوان یک ادارۀ مستقل پیشبینی شده است به منظور تسریع و تسهیل روند تقاضا و ارایۀ اطلاعات برنامه های مختلف را روی دست گرفته است که از جمله طرح تدوین ستراتیژی ملی دسترسی به اطلاعات و سیستم آنلاین تقاضا و ارایۀ اطلاعات را می توان نامبرد.
وی، افزود که چندین شکایت متقاضیان مبنی بر عدم ارائه اطلاعات به شمول پروژه تاپی از سوی وزارت معادن و پطرولیم، در کمیسیون دسترسی به اطلاعات ثبت گردیده است که مطابق قانون دسترسی به اطلاعات باید در اختیار آنان قرار گیرند.

Mines Aic
در مقابل نرگس نهان سرپرست وزیر معادن و پطرولیم افرود که: هدایت لازم در زمینه تأمین حق دسترسی به اطلاعات به مسئولین زیربط داده میشود و تلاش میشود که در مورد تمام تقاضای اطلاعات به شمول همه قرارداد های موجود در وزارت معادن و پطرولیم به خصوص پروژه تاپی از طرف متقاضیان رسیدگی صورت گیرد. وی، همچنان تصریح نمود که روی این موضوع تیم مربوطه تعیین گردیده و گزارش از آن تهیه میشود بعد از بررسی گزارش های مربوط تصامیم لازم در زمینه اتخاذ میگردد تا این اطلاعات خواسته شده در اختیار مردم و متقاضیان قرار گیرد.
قابل ذکر است که کمیسیون دسترسی به اطلاعات در نظر دارد که تمامی مراجع مسئوول اطلاع رسانی ادارات به ویژه کمیسیون اصلاحات ادارِی، وزارت اطلاعات و فرهنگ، وزارت معادن و وزارت ترانسپورت به همکاری و ادارات متذکره تقویه و تجهیز نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار