دیدار اعضای کمییسیون دسترسی به اطلاعات با مسوولین اطلاع رسانی اداره امور ریاست جمهوری

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۶ - ۷:۱۹
aic

اعضای کمیسیون دسترسی به اطلاعات محترمه نجیبه مرام معاون، محترم حمدالله ارباب و محترمه زهرا موسوی با مسوولین اطلاع رسانی اداره امور ریاست جمهوری دیدار نمودند.

در این جلسه که به منظور رسیدگی به شکایات متقاضیان اطلاعات از اداره امور، همکاری و هماهنگی بیشتر مسوولین اطلاع رسانی این اداره با کمیسیون صورت گرفته بود؛ ابتدا محترمه نجیبه مرام، روی اطلاع رسانی دقیق و سریع اطلاعات موجود در اداره امور ریاست جمهوری به منظور تأمین حق دسترسی به اطلاعات صحبت نموده و از این مسوولین خواست تا با تلاش همه جانبه در تطبیق و تحقق حق دسترسی به اطلاعات کار نمایند.

در ادامه محترم حمدالله ارباب و محترمه زهرا موسوی، روی نشر پیشگیرانه اطلاعات از سوی اداره امور ریاست جمهوری تأکید ورزیده و اطلاع رسانی موثق و درست را عامل اساسی باورمندی مردم در فعالیت های حکومت عنوان نمودند.

سپس مسوولین اطلاع رسانی اداره امور ریاست جمهوری در زمینه پاسخگویی به شکایات متقاضیان از این اداره، تعهد سپرده و اظهار داشتند در مطابقت با قانون و طرزالعمل های دسترسی به اطلاعات در جهت تأمین حق دسترسی به اطلاعات با کمیسیون و متقاضیان به صورت همه جانبه همکاری خواهند داشت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار