اداره انکشاف زون پایتخت طی نشستی از تطبیق قانون دسترسی به اطلاعات در اداره خویش به اعضای کمیسیون اطمینان داد

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۸ - ۴:۳۶
Aic

چهار شنبه، ۲۷ قوس ۱۳۹۸

در این نشست محترم احمد فیصل عزیزی، آمر بازاریابی و روابط  عامه اداره انکشاف زون پایتخت از تمام کارکرد ها و فعالیت های این اداره گزارش مفصل به اعضای کمیسیون ارایه کرد. آقای عزیزی، افزود اداره انکشاف زون پایتخت به منظور ایجاد محیط سالم شهری و رفع کلیه مشکلات ناشی از افزایش روز افزون نفوس در پایتخت کشور ایجاد گردیده است.این اداره دارای بودجه مستقل بوده در چوکات دولت جمهوری اسلامی افغانستان فعالیت میکند.

وی، هم چنان از کمیسیون خواست تا در مورد پلان اطلاع رسانی و آگاهی دهی عامه برای سال مالی ۱۳۹۹ هـ ش مشوره های لازم را جهت تطبیق بهتر قانون دسترسی به اطلاعات شریک سازند. آقای عزیزی، گفت هدف ما این است تا در چارچوب قانون، اطلاعات موجود در اداره خویش را بشکل پیشگیرانه با شهروندان کشور شریک سازیم.

محترم حمدالله ارباب،عضوکمیسیون از فعالیت های اداره انکشاف زون پایتخت در زمینه تحقق اهداف قانون دسترسی به اطلاعات سپاس گزاری کرده و حاکمیت فرهنگ محرمیت را عامل فساد در ادارات دولتی خواند. ارایه اطلاعات را به شکل پیشگرانه عنصر اساسی در مشارکت شهروندان در تطبیق برنامه های انکشافی قلمداد نمود.

هم چنان محترم زهرا موسوی، روی ارایه اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی در کنار ارایه اطلاعات از طریق ویب سایت تاکید ورزید و در مورد شاخص های ارزیابی و بررسی از ویب سایت های ادارات معلومات ارایه کرد. وی، از مسوولین اداره زون پایتخت خواست تا اطلاعات موجود در اداره خویش را بشکل پیشگیرانه در اختیار مردم قرار دهند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار