جلسه‌ی کمیسیون دسترسی به اطلاعات با وزارت محترم امور زنان

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۹/۴/۴ - ۹:۲۵
aic

هیئتی از کمیسیون دسترسی به اطلاعات به ترکیب؛ محترم حمدالله ارباب منشی و کمیشنر، محترمه زهرا موسوی کمیشنر و محترم عصمت‌الله حیدری رئیس دارالانشاء و محترم ولی‌ا‌‌لله مصباح مشاور تخنیکی کمیسیون دسترسی به اطلاعات با محترمه حسینه صافی، سرپرست و نامزد وزیر دولت جمهوری اسلامی افغانستان در وزارت امور زنان دیدار به عمل آوردند.
نخست محترم حمدالله ارباب، بابت فرصت ملاقات ابراز تشکری نموده؛ تأکید کرد که ترویج فرهنگ شفافیت و حسابدهی در نهادهای دولتی مستلزم مشارکت وسیع مشترک زنان و مردان در راستای ترویج فرهنگ اطلاع رسانی و حق دسترسی به اطلاعات میباشد. او علاوه کرد که: زنان نیز مانند مردان حق دارند بدانند که اجراآت نهادهای دولتی چگونه بوده و حتی در ارتباط به برنامه‌هایی که در قبال زنان دایر می گردد، بدانند که نتایج آن چیست و چی تأثیراتی داشته است؟ به پیوست آن محترمه زهرا موسوی، روی برنامه های مشترک میان وزارت امور زنان و کمیسیون صحبت نموده و خواستار تدویر برنامه های ظرفیت سازی و آگاهی دهی مشترک میان این دو اداره گردید.
معاقباً محترمه حسینه صافی از اقدام پیش‌گیرانه کمیسیون دسترسی به اطلاعات بابت همآهنگی با وزارت امور زنان ابراز سپاس و خرسندی نموده و از کارهای کمیسیون ستایش به عمل آورد. ایشان افزود که؛ وزارت امور زنان متعهد به ارزش‌های دموکراتیک بوده و می خواهد که زیر چتر شفافیت و حسابدهی کار کند. ایشان علاوه کردند؛ بدون شک، کار در شرایط مذکور، ایجاب می کند که ما زمینه را برای نشر پیش‌گیرانه و پی‌گیرانه اطلاعات مرتبط به وزارت را فراهم کنیم.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۱:۱۵
Background image

تدویر برنامه آگاهی دهی از حق و قانون دسترسی به اطلاعات در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی

این برنامه با حضوری آمرین و کارمندان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، محترم محمد حسن پویا مشاور حقوقی و محترم جعفر ایشانی کارشناس آگاهی عامه کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظوری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۴:۴۹
Background image

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن

کنفرانس اهمیت حق دسترسی به اطلاعات و نقش نهادهای تحصیلی در آموزش آن، از سوی پوهنتون با ختر با همکاری کمیسیون دسترسی به اطلاعات به منظور ترویج و تقویت فرهنگ دسترسی به اطلاعات، تدویر یافت. . .

شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۳:۲۹
Background image

جلسه مشورتی و نظر خواهی بین کمیسیون های مبارزه با فساد اداری و دسترسی به اطلاعات

این جلسه با حضور محترم عین الدین بهادری رییس، مشاورین و آمرین کمیسیون دسترسی به اطلاعات و سید محمد هاشمی عضو کمسیون مبارزه با فساد ادرای و هیئت همراه شان در دفتر کمیسیون دسترسی به. . .

برگشت به اخبار